Что такое findslide.org?

FindSlide.org - это сайт презентаций, докладов, шаблонов в формате PowerPoint.


Для правообладателей

Обратная связь

Email: Нажмите что бы посмотреть 

Яндекс.Метрика

Презентация на тему І.Р. Гердер: філософія культури епохи Просвітництва

Гердер Йоганн Готфрід (1744–1803)-німецький філософ і батько-засновник історії культури
І. Р. ГЕРДЕР: ФІЛОСОФІЯ КУЛЬТУРИ ЕПОХИ ПРОСВІТНИЦТВА Гердер Йоганн Готфрід (1744–1803)-німецький філософ і батько-засновник історії культури Гердер був ідеологічним батьком доктрини націоналізму, яка зародилася в Німеччині, поширилася на АФОРИЗМИУ помилці будь-якої жінки є вина чоловіка.В самоті людина - слабка істота, Концепція про неподільну творчу особистість, твори якої виражають її власний самобутній досвід, Етнополітичні концепції  Й.-Г. Гердера Гердер наголошував на провідній формотворчій ролі мови й поезії в колективному житті Історія людства переконує в тому, що дорога культури зовсім не пряма лінія, Особливе значення надає Гердер мові як засобу виховання людей. Саме мова перетворила Гердер висуває тезу, що початки історії і мистецтва слід шукати в середовищі Злочини, криваві війни, деспотизм і рабство, приниження гідності людини, помилки постійно розхитували
Слайды презентации

Слайд 2
Гердер Йоганн Готфрід
(1744–1803)-німецький філософ і батько-засновник історії

Гердер Йоганн Готфрід (1744–1803)-німецький філософ і батько-засновник історії культури

культури


Слайд 3 Гердер був ідеологічним батьком доктрини націоналізму, яка зародилася

Гердер був ідеологічним батьком доктрини націоналізму, яка зародилася в Німеччині, поширилася

в Німеччині, поширилася на слов’янський світ і нині стала

поширеною в Африці та Азії.

Слайд 4 АФОРИЗМИ

У помилці будь-якої жінки є вина чоловіка.
В самоті

АФОРИЗМИУ помилці будь-якої жінки є вина чоловіка.В самоті людина - слабка

людина - слабка істота, в єднанні з іншими -

сильна.
Красиве не потребує додаткових прикрас - найбільше його прикрашає відсутність прикрас.
Справжня велич ґрунтується на усвідомленні своєї сили, помилкова ж - на знанні слабкості інших.
У чому може полягати людська освіта? На чому вона повинна ґрунтуватися? На мірі. На ній покояться всі закони природи, так само, як і всі наші ясні і правильні поняття, наші відчуття прекрасного і благородного, застосування наших сил на користь добра, наше щастя, наша насолода: тільки міра живить, і виховує нас, міра утворює і зберігає творіння.
Два найбільших тирани на землі: випадок і час.
Якщо мова людини стає, важкою, плутаною, немічною, невизначеною, неграмотною, то такий, напевно, і розум цієї людини, бо мислить вона тільки за допомогою мови.


Слайд 5 Концепція про неподільну творчу особистість, твори якої виражають

Концепція про неподільну творчу особистість, твори якої виражають її власний самобутній

її власний самобутній досвід, а також досвід групи, до

якої вона належить.


3. Він був першим видатним поборником права всіх людей – як окремих індивідів, так і груп, – на реалізацію своїх природних нахилів та звільнення з-під гніту централізованої влади, нав’язуваних форм життя, вузьких, догматичних і викривлених поглядів на те, що таке є і що має бути людина, й усілякого роду штучних кайданів.

Він був першим видатним поборником права всіх людей – як окремих індивідів, так і груп, – на реалізацію своїх природних нахилів та звільнення з-під гніту централізованої влади, нав’язуваних форм життя, вузьких, догматичних і викривлених поглядів на те, що таке є і що має бути людина, й усілякого роду штучних кайданів.

Він був першим видатним поборником права всіх людей – як окремих індивідів, так і груп, – на реалізацію своїх природних нахилів та звільнення з-під гніту централізованої влади, нав’язуваних форм життя, вузьких, догматичних і викривлених поглядів на те, що таке є і що має бути людина, й усілякого роду штучних кайданів.

Він був першим видатним поборником права всіх людей – як окремих індивідів, так і груп, – на реалізацію своїх природних нахилів та звільнення з-під гніту централізованої влади, нав’язуваних форм життя, вузьких, догматичних і викривлених поглядів на те, що таке є і що має бути людина, й усілякого роду штучних кайданів.


Слайд 6 Етнополітичні концепції Й.-Г. Гердера

Етнополітичні концепції Й.-Г. Гердера

Слайд 7 Гердер наголошував на провідній формотворчій ролі мови й

Гердер наголошував на провідній формотворчій ролі мови й поезії в колективному

поезії в колективному житті людей («мова виражає колективний досвід

групи», «поет є творцем» і «ми живемо на світі, який створюємо самі»), вірив у те, що нація і народ є природними спільнотами і що людину визначає її належність до особливої групи, культури, нації.



Слайд 8 Історія людства переконує в тому, що дорога культури

Історія людства переконує в тому, що дорога культури зовсім не пряма

зовсім не пряма лінія, це дорога з поворотами, різкими

кутами, обривами і уступами; людські пристрасті повертають течію культури у водоспад.


Слайд 9 Особливе значення надає Гердер мові як засобу виховання

Особливе значення надає Гердер мові як засобу виховання людей. Саме мова

людей. Саме мова перетворила людину в людину,
. У

деяких народів існують відмінності в мові чоловіків і жінок, особлива мова є станів, по-різному виражаються почуття.

Завдяки мові люди об'єдналися, встановили правила життя і закони, стали передавати з покоління в покоління вміння та навички.


Слайд 10 Гердер висуває тезу, що початки історії і мистецтва

Гердер висуває тезу, що початки історії і мистецтва слід шукати в

слід шукати в середовищі простого народу. В народній поезії,

зокрема піснях, закладена душа народу. Народні співці, барди, кобзарі є голосом народу.

  • Имя файла: Іr-gerder-fіlosofіya-kulturi-epohi-prosvіtnitstva.pptx
  • Количество просмотров: 120
  • Количество скачиваний: 0