Что такое findslide.org?

FindSlide.org - это сайт презентаций, докладов, шаблонов в формате PowerPoint.


Для правообладателей

Обратная связь

Email: Нажмите что бы посмотреть 

Яндекс.Метрика

Презентация на тему Алгоритми роботи з об’єктами та величинами. (8 клас)

Содержание

Подумай informatic.sumy.ua З 8 сірників складена ґратка з маленькими квадратними отворами. Потрібно забрати 2 сірники так, щоб один з отворів виявився великим квадратом-лазом.Розділ 6. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами
Інформатика 8 класУрок №29Informatic.sumy.uaInformatic.sumy.uaРозділ 6. Алгоритми роботи з об’єктами та величинамиПоле, його властивості Подумай informatic.sumy.ua З 8 сірників складена ґратка з маленькими квадратними отворами. Потрібно Запитання1. Для чого використовується команда присвоювання? Який вигляд може мати ця команда?2. Правила поведінки та безпеки в комп’ютерному класіinformatic.sumy.ua23.01.2017Розділ 6. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами Щоб розмістити поле на формі, потрібно підвести вказівник до кнопки informatic.sumy.uaПісля цього поле з'явиться у верхній лівій частині форми, а його ім'я informatic.sumy.uaВиділити поле можна, вибравши його на формі або вибравши його ім'я в informatic.sumy.uaЗначення властивостей поля можна змінювати. Для деяких властивостей їх значення потрібно вводити informatic.sumy.uaВластивості поля Top, Left, Name, Color, Enabled, Visible, Font аналогічні до відповідних informatic.sumy.uaТекст у полі є значенням його властивості Text (англ. text - текст). informatic.sumy.uaЯкщо виділити поле, то на вкладці Події вікна Інспектор об'єктів можна, як informatic.sumy.uaПроцедура - обробник події Click для поля – містить команди:• зменшення на informatic.sumy.uaПісля запуску проекту на виконання можна ввести в поле довільний текст (Працюємо informatic.sumy.uaНезважаючи на те що основним призначенням поля є введення даних, воно може Це цікавоinformatic.sumy.ua2016 рік став видатним для віртуальної реальності. З виходом VR на Фізкультхвилинкаinformatic.sumy.ua23.01.2017Розділ 6. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами informatic.sumy.ua23.01.2017 ПідсумокРозділ 6. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами Вправи для очейinformatic.sumy.uaНаші очі трішки втомились і ми зараз відпочинемо. Виконуємо вправи informatic.sumy.uaРозділ 5. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування Розгадай ребусinformatic.sumy.ua23.01.2017Відповідь: ПОЛЕ ТА ВЛАСТИВОСТІРозділ 6. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами Знайдіть 10 відмінностей (вказати на деталі справа)informatic.sumy.uaРозділ 6. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами Домашнє завдання:informatic.sumy.uaОпрацювати:Розділ 6. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами Спасибі за увагу !informatic.sumy.ua
Слайды презентации

Слайд 2 Подумай
informatic.sumy.ua
 З 8 сірників складена ґратка з

Подумай informatic.sumy.ua З 8 сірників складена ґратка з маленькими квадратними отворами.

маленькими квадратними отворами. Потрібно забрати 2 сірники так, щоб

один з отворів виявився великим квадратом-лазом.



Розділ 6. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами


Слайд 3 Запитання
1. Для чого використовується команда присвоювання? Який вигляд

Запитання1. Для чого використовується команда присвоювання? Який вигляд може мати ця

може мати ця команда?
2. Які властивості має компонент напис?

Що визначають значення цих властивостей?


informatic.sumy.ua



3. Які властивості має компонент кнопка? Що визначають значення цих властивостей?





Розділ 6. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами


Слайд 4 Правила поведінки та безпеки в комп’ютерному класі
informatic.sumy.ua
23.01.2017


Розділ 6.

Правила поведінки та безпеки в комп’ютерному класіinformatic.sumy.ua23.01.2017Розділ 6. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами

Алгоритми роботи з об’єктами та величинами


Слайд 5 Щоб розмістити поле на формі, потрібно підвести вказівник

Щоб розмістити поле на формі, потрібно підвести вказівник до кнопки

до кнопки TEdit (англ. edit – редагувати)

на вкладці Standard вікна середовища Lazarus і двічі клацнути ліву кнопку миші.


informatic.sumy.ua






Поле, його властивості та обробники подій для поля

Ще одним компонентом, який можна розмістити на формі, є поле. Поле – це компонент, який використовується для введення даних.




Розділ 6. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами


Слайд 6
informatic.sumy.ua





Після цього поле з'явиться у верхній лівій частині

informatic.sumy.uaПісля цього поле з'явиться у верхній лівій частині форми, а його

форми, а його ім'я додасться до списку компонентів проекту

в полі Components вікна Інспектор об'єктів.




За потреби поле можна перетягнути в будь-яке інше місце форми.


Розділ 6. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами

Поле, його властивості та обробники подій для поля


Слайд 7


informatic.sumy.ua





Виділити поле можна, вибравши його на формі або

informatic.sumy.uaВиділити поле можна, вибравши його на формі або вибравши його ім'я

вибравши його ім'я в полі Components вікна Інспектор об'єктів.

При вибраному полі список його властивостей та їх значень відображається на вкладці Властивості цього вікна.




Розділ 6. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами

Поле, його властивості та обробники подій для поля


Слайд 8
informatic.sumy.ua





Значення властивостей поля можна змінювати. Для деяких властивостей

informatic.sumy.uaЗначення властивостей поля можна змінювати. Для деяких властивостей їх значення потрібно

їх значення потрібно вводити у відповідні поля на вкладці

Властивості, для деяких - можна вибирати зі списку.



Значення властивості потрібно ввести у поле





Значення властивості потрібно вибрати зі списку

Розділ 6. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами

Поле, його властивості та обробники подій для поля


Слайд 9
informatic.sumy.ua





Властивості поля Top, Left, Name, Color, Enabled, Visible,

informatic.sumy.uaВластивості поля Top, Left, Name, Color, Enabled, Visible, Font аналогічні до

Font аналогічні до відповідних властивостей напису.
Розділ 6. Алгоритми

роботи з об’єктами та величинами

Поле, його властивості та обробники подій для поля

Як і для форми, і для кнопки, значення властивостей поля Height і Width можна змінити або на вкладці Властивості, або перетягуванням спеціальних маркерів на межах поля.






Слайд 10
informatic.sumy.ua





Текст у полі є значенням його властивості Text

informatic.sumy.uaТекст у полі є значенням його властивості Text (англ. text -

(англ. text - текст). Його можна вводити і редагувати

у відповідному полі вкладки Властивості.

Розділ 6. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами

Поле, його властивості та обробники подій для поля

Часто перед початком виконання проекту значення цієї властивості доцільно зробити порожнім.





Слайд 11
informatic.sumy.ua





Якщо виділити поле, то на вкладці Події вікна

informatic.sumy.uaЯкщо виділити поле, то на вкладці Події вікна Інспектор об'єктів можна,

Інспектор об'єктів можна, як і для розглянутих раніше компонентів,

вибрати подію, для якої система створить заготовку процедури - обробника цієї події.

Розділ 6. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами

Поле, його властивості та обробники подій для поля






Слайд 12
informatic.sumy.ua





Процедура - обробник події Click для поля –

informatic.sumy.uaПроцедура - обробник події Click для поля – містить команди:• зменшення

містить команди:
• зменшення на 20 пікселів відступу верхньої межі

поля від верхньої межі вікна;
• установлення жовтого фону поля;
• установлення розміру 12 шрифту для тексту в полі;
• установлення червоного кольору шрифту для тексту в полі;
• виведення тексту, який введено у поле, у напис і у вікно повідомлень.

Обробник події Click для поля

Поле, його властивості та обробники подій для поля

Розділ 6. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами


Слайд 13
informatic.sumy.ua





Після запуску проекту на виконання можна ввести в

informatic.sumy.uaПісля запуску проекту на виконання можна ввести в поле довільний текст

поле довільний текст (Працюємо з полем), установити вказівник на

полі й клацнути ліву кнопку миші.

Вікно виконання проекту після введення тексту в поле і до настання події Click для поля

Результат виконання процедури – обробника події Click для поля

Поле, його властивості та обробники подій для поля

Розділ 6. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами








Слайд 14
informatic.sumy.ua





Незважаючи на те що основним призначенням поля є

informatic.sumy.uaНезважаючи на те що основним призначенням поля є введення даних, воно

введення даних, воно може використовуватися і для виведення даних.

Для цього в ході виконання проекту значенню його властивості Text потрібно присвоїти певний текст. Наприклад:

Edit1.Text := ’Ми учні 8 класу’;

Якщо ширина поля буде меншою від довжини тексту, то, на відміну від напису, ширина поля не збільшиться і частина тексту буде знаходитися за межами поля та буде невидима користувачеві.

Розділ 6. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами

Поле, його властивості та обробники подій для поля




Слайд 15 Це цікаво


informatic.sumy.ua
2016 рік став видатним для віртуальної реальності.

Це цікавоinformatic.sumy.ua2016 рік став видатним для віртуальної реальності. З виходом VR

З виходом VR на масовий ринок збільшується і кількість

ігор, які вражають.



Розділ 6. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами

Robo Recall (Oculus Rift з контролером)
Ця гра ще не вийшла на ринок, але демоверсія вже вражає. У грі багато роботів, вона сповнена різних трешових сцен та гумору. Ціль гри – побороти повстання роботів.


Слайд 16 Фізкультхвилинка

informatic.sumy.ua


23.01.2017
Розділ 6. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами

Фізкультхвилинкаinformatic.sumy.ua23.01.2017Розділ 6. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами

Слайд 17 informatic.sumy.ua


23.01.2017
Підсумок
Розділ 6. Алгоритми роботи з об’єктами та

informatic.sumy.ua23.01.2017 ПідсумокРозділ 6. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами

величинами


Слайд 18 Вправи для очей

informatic.sumy.ua
Наші очі трішки втомились і ми

Вправи для очейinformatic.sumy.uaНаші очі трішки втомились і ми зараз відпочинемо. Виконуємо

зараз відпочинемо. Виконуємо вправи за командою:
Швидко поморгати, закрити очі

і посидіти спокійно, повільно рахуючи до 5. Повторити 4-5 разів.
Повільно поводіть очима зліва направо і справа наліво, вгору-вниз і навпаки по 3 рази.



23.01.2017

Розділ 6. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами


Слайд 19
informatic.sumy.ua


Розділ 5. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування

informatic.sumy.uaРозділ 5. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування

Слайд 20 Розгадай ребус
informatic.sumy.ua


23.01.2017
Відповідь: ПОЛЕ ТА ВЛАСТИВОСТІ
Розділ 6. Алгоритми

Розгадай ребусinformatic.sumy.ua23.01.2017Відповідь: ПОЛЕ ТА ВЛАСТИВОСТІРозділ 6. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами

роботи з об’єктами та величинами


Слайд 21 Знайдіть 10 відмінностей (вказати на деталі справа)










informatic.sumy.ua










Розділ

Знайдіть 10 відмінностей (вказати на деталі справа)informatic.sumy.uaРозділ 6. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами

6. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами



Слайд 22 Домашнє завдання:
informatic.sumy.ua
Опрацювати:


Розділ 6. Алгоритми роботи з об’єктами

Домашнє завдання:informatic.sumy.uaОпрацювати:Розділ 6. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами

та величинами


  • Имя файла: algoritmi-roboti-z-obєktami-ta-velichinami-8-klas.pptx
  • Количество просмотров: 90
  • Количество скачиваний: 0