Что такое findslide.org?

FindSlide.org - это сайт презентаций, докладов, шаблонов в формате PowerPoint.


Для правообладателей

Обратная связь

Email: Нажмите что бы посмотреть 

Яндекс.Метрика

Презентация на тему ФОТОГРАФІЧНИЙ АВАНГАРД

Содержание

Ціль: ознайомлення з авангардними напрямами російської фотографії початку XX ст., вивчення передумов виникнення фотографіки.Завдання: навчитись визначати характерні риси російського фотоавангарду, пікторіалізму; вивчити основні ознаки і прийоми фотоавангарду, пікторіалізму; ознайомитись з роботами майстрів фотоавангарду і пікторіального мистецтва.Ціль
ФОТОГРАФІЧНИЙ АВАНГАРД Ціль: ознайомлення з авангардними напрямами російської фотографії початку XX ст., вивчення передумов Російський авангард – загальний термін для позначення значного явища в мистецтві, що ▪ Радикальна відмова від культурної спадщини.  ▪ Повне заперечення спадкоємності в В ранній період своєї історії фотографія не вважалась повноцінною художньою формою, яка Фотографія приваблює авангард в якості анонімної, масової візуальної продукції. Тим самим здійснюється «Модерністський» аспект фотоавангарду заключається  в виявленні площинного характеру зображення. ▪ Прийом «ракурса». Камера займає довільне положення щодо лінії горизонту.  ▪ Александр Родченко Шуховская башня. 1926Олександр Родченко Піонер. 1930 Олександр Родченко Колона Динамо. 1930Олександр Родченко Стрибок. 1934 Александр Родченко Лестница. 1930 Александр Родченко Детали АМО. 1922Александр Родченко Девушка. 1934 Борис Игнатович  У Эрмитажа. 1931Борис Игнатович Этажи.Интерьер здания  Ле Корбюзье. Москва. 1933 Борис Игнатович  Первое мая. 1931Борис Игнатович Страстной бульвар. 1930 Борис Игнатович  «Пугало». 1931Борис Игнатович  Стена. 1931 Борис Игнатович Машины в гараже. 1933 Борис Игнатович  Наши первенцы. 1933Борис Игнатович  Завод. 1930 Борис Игнатович  Молодость. 1937Борис Игнатович  Молодой рабочий. 1930Борис Игнатович  Регулировка контроллера. 1930 Борис Игнатович  Колеса жаток. 1928Борис Игнатович  На полевом стане. 1936 Паралельно авангард освоює метод фотомонтажу. Смисл його постає в розумінні твору як Эль Лисицкий  Бегун в городе. 1926 Гуcтав Клуцис  Спартакиада. 1928 Эль Лисицкий  Рекламный плакат. 1928 Александр Родченко  Рекламный плакат. 1924 Валентина Кулагина  Агитационный плакат. 1931Александр Родченко. Обложка журнала «СССР на стройке». 1936 Александр Родченко, Варвара Степанова Разворот журнала «СССР на стройке». 1935
Слайды презентации

Слайд 2 Ціль: ознайомлення з авангардними напрямами російської фотографії початку

Ціль: ознайомлення з авангардними напрямами російської фотографії початку XX ст., вивчення

XX ст., вивчення передумов виникнення фотографіки.

Завдання: навчитись визначати характерні

риси російського фотоавангарду, пікторіалізму; вивчити основні ознаки і прийоми фотоавангарду, пікторіалізму; ознайомитись з роботами майстрів фотоавангарду і пікторіального мистецтва.

Ціль і завдання учбового матеріалу


Слайд 3 Російський авангард – загальний термін для позначення значного

Російський авангард – загальний термін для позначення значного явища в мистецтві,

явища в мистецтві, що процвітало в Росії з 1890

по 1930 рік. Авангард був націлений на радикальну перебудову людської свідомості засобами мистецтва, на естетичну революцію, котра б знищила духовну інертність існуючого суспільства.

Поняття російського авангарду


Слайд 4 ▪ Радикальна відмова від культурної спадщини. ▪ Повне заперечення

▪ Радикальна відмова від культурної спадщини. ▪ Повне заперечення спадкоємності в

спадкоємності в художній творчості. ▪ Поєднання деструктивного і творчого

начала. ▪ Підміна духовного змісту прагматизмом, емоціональності – тверезим розрахунком, художньої образності – простою гармонізацією, естетикою форм, композиції – конструкцією, великих ідей – утилітарністю.

Характерні риси фотоавангарду


Слайд 5 В ранній період своєї історії фотографія не вважалась

В ранній період своєї історії фотографія не вважалась повноцінною художньою формою,

повноцінною художньою формою, яка має специфічні можливості для вираження.

Фотографія ототожнювалась з поверховим, механічним копіюванням реальності, що концентрує в собі гірші якості традиційного мистецтва. На початку XX ст. це відношення міняється. В 1920-і роки відбувається «друге відкриття» фотографії. Переоцінка фотографії зв*язана з переосмисленням соціальних функцій самого мистецтва.

Становлення фотоавангарду


Слайд 6 Фотографія приваблює авангард в якості анонімної, масової візуальної

Фотографія приваблює авангард в якості анонімної, масової візуальної продукції. Тим самим

продукції. Тим самим здійснюється знищення границь між мистецтвом і

повсякденним життям сучасної людини. Фотографія дозволяла привести сферу художнього виробництва у відповідність з сучасним рівнем розвитку технологій і перейти від виготовлення «естетичних міражів» для індивідуального споглядання до масового виробництва документально достовірної інформації, яка використовується в цілях пропаганди і просвіти. Особливого значення набувають «інформаційні» і пропагандистські медіа: агітплакат, фоторепортаж, кіно, газета.

Роль фотографії в російському авангарді


Слайд 7 «Модерністський» аспект фотоавангарду заключається в виявленні площинного характеру

«Модерністський» аспект фотоавангарду заключається в виявленні площинного характеру зображення.  Фотографічне

зображення. Фотографічне зображення перетворюється в структуру, що визначається переважно

в термінах площини: темне і світле, лінія і пляма, вертикаль і горизонталь, фігура і фон.

Признаки фотоавангарду


Слайд 8 ▪ Прийом «ракурса». Камера займає довільне положення щодо

▪ Прийом «ракурса». Камера займає довільне положення щодо лінії горизонту. ▪

лінії горизонту. ▪ Прийом «подібних фігур», геометрична абстракція. Багатократне дублювання

або варіювання одної форми, одного стандартного графічного елемента. В фотомонтажі це досягається штучно, шляхом фізичного втручання в зображення, в прямій фотографії відповідні ефекти виявляються в самій реальності. Штучне домінує над природним. ▪ «Крупний план». Максимальне приближення до предмета зйомки, наявність композиційної незавершеності, яка провокує на добудову контексту. ▪ Зйомка контрастно освітлених об*єктів (при цьому ефект об *єму зводиться до мінімуму).

Основні прийоми фотоавангарду


Слайд 9 Александр Родченко Шуховская башня. 1926
Олександр Родченко Піонер. 1930

Александр Родченко Шуховская башня. 1926Олександр Родченко Піонер. 1930

Слайд 10 Олександр Родченко Колона Динамо. 1930
Олександр Родченко Стрибок. 1934

Олександр Родченко Колона Динамо. 1930Олександр Родченко Стрибок. 1934

Слайд 11 Александр Родченко Лестница. 1930

Александр Родченко Лестница. 1930

Слайд 12 Александр Родченко Детали АМО. 1922
Александр Родченко Девушка. 1934

Александр Родченко Детали АМО. 1922Александр Родченко Девушка. 1934

Слайд 13 Борис Игнатович У Эрмитажа. 1931
Борис Игнатович Этажи.Интерьер здания

Борис Игнатович У Эрмитажа. 1931Борис Игнатович Этажи.Интерьер здания Ле Корбюзье. Москва. 1933

Ле Корбюзье. Москва. 1933


Слайд 14 Борис Игнатович Первое мая. 1931
Борис Игнатович Страстной бульвар. 1930

Борис Игнатович Первое мая. 1931Борис Игнатович Страстной бульвар. 1930

Слайд 15 Борис Игнатович «Пугало». 1931
Борис Игнатович Стена. 1931

Борис Игнатович «Пугало». 1931Борис Игнатович Стена. 1931

Слайд 16 Борис Игнатович Машины в гараже. 1933

Борис Игнатович Машины в гараже. 1933

Слайд 17 Борис Игнатович Наши первенцы. 1933
Борис Игнатович Завод. 1930

Борис Игнатович Наши первенцы. 1933Борис Игнатович Завод. 1930

Слайд 18 Борис Игнатович Молодость. 1937
Борис Игнатович Молодой рабочий. 1930
Борис

Борис Игнатович Молодость. 1937Борис Игнатович Молодой рабочий. 1930Борис Игнатович Регулировка контроллера. 1930

Игнатович Регулировка контроллера. 1930


Слайд 19 Борис Игнатович Колеса жаток. 1928
Борис Игнатович На полевом

Борис Игнатович Колеса жаток. 1928Борис Игнатович На полевом стане. 1936

стане. 1936


Слайд 20 Паралельно авангард освоює метод фотомонтажу. Смисл його постає

Паралельно авангард освоює метод фотомонтажу. Смисл його постає в розумінні твору

в розумінні твору як складної конструкції, або «організації елементів»,

створених самим художником або знайдених ним. В процесі створення твору здійснюється авторизація матеріалу, що передбачає боротьбу з наявним порядком речей, його де- і реструктуризацію.

Фотомонтаж


Слайд 21 Эль Лисицкий Бегун в городе. 1926
Гуcтав Клуцис

Эль Лисицкий Бегун в городе. 1926 Гуcтав Клуцис Спартакиада. 1928

Спартакиада. 1928


Слайд 22 Эль Лисицкий Рекламный плакат. 1928
Александр Родченко Рекламный

Эль Лисицкий Рекламный плакат. 1928 Александр Родченко Рекламный плакат. 1924

плакат. 1924


Слайд 23 Валентина Кулагина Агитационный плакат. 1931
Александр Родченко. Обложка журнала

Валентина Кулагина Агитационный плакат. 1931Александр Родченко. Обложка журнала «СССР на стройке». 1936

«СССР на стройке». 1936


  • Имя файла: fotografІchniy-avangard.pptx
  • Количество просмотров: 74
  • Количество скачиваний: 0