Что такое findslide.org?

FindSlide.org - это сайт презентаций, докладов, шаблонов в формате PowerPoint.


Для правообладателей

Обратная связь

Email: Нажмите что бы посмотреть 

Яндекс.Метрика

Презентация на тему Iгрові технології як засіб підвищення мотивації навчальної діяльності учнів на уроках французької мови

Досвід роботи Парусімової Лариси Андріївни
Досвід роботи Парусімової Лариси Андріївни Iгрові технології як засіб підвищення мотивації навчальної діяльності учнів на уроках французької мови Афiни ( VI – IV cт. до н.е.) процес виховання й навчання «Гра» – «це вид діяльності в умовах ситуацій, спрямованних на відтворення та Етапи гри  Будь-яка гра включає 3 основні етапи:підготовчий (формулюється мета гри, Ігрові технології навчання відрізняються від інших технологій тим, що гра: добре відома, Мотивація пізнавальної діяльності учнівРезультати моніторингу красномовно свідчать про підвищення рівня мотивації навчальної Гра на уроціє цінним засобом виховання розумової активності учнівактивізує психічні процесивикликає в 1. Правила гри повиннi бути простими, чiтко сформульованi, доступними.2. Гра не дасть Iндивiдуальна ПарнаГруповаКолективнаФорми роботи у процесi гри IмiтацiйнiОперацiйнiРольовiСюжетнiIгри – змагання Моделi навчальної гри Ребус – це загадка, в якiй слово чи фраза зображенi комбінацією Iгри - руханки – це рухливi веселi вправи , якi застосовуються пiд «Австралiйський дощ»Педагог-тренер пропонує учасникам стати у коло.Iнструкцiя : «Чи Ігрові технології на уроках французької мови
Слайды презентации

Слайд 2 Досвід роботи
Парусімової Лариси Андріївни

Досвід роботи Парусімової Лариси Андріївни

вчителя французької мови вчителя вищої категорії «старшого вчителя»

Ігрові технології як засіб
підвищення мотивації
навчальної діяльності учнів на
уроках французької мови


  2014


Слайд 3 Iгрові технології як засіб підвищення мотивації навчальної діяльності

Iгрові технології як засіб підвищення мотивації навчальної діяльності учнів на уроках французької мови

учнів на уроках французької мови


Слайд 4 Афiни ( VI – IV cт. до н.е.)

Афiни ( VI – IV cт. до н.е.) процес виховання й

процес виховання й навчання здiйснювався в дусi змагань.
Захiдна

Європа в епоху Вiдродження пропагувався принцип iгрового навчання.
XV – XVII ст. Я.А. Каменський закликав «школи майстернi» перетворити на мiсця iгор.
А.С. Макаренко розглядав гру як могутнiй засiб навчання й виховання волi колективiзму i практичних навичок.
В.А. Сухомлинський пiдкреслював: «без гри нема i не може бути повноцiнного розумового розвитку

Iсторiя впровадження гри


Слайд 5 «Гра» – «це вид діяльності в умовах ситуацій,

«Гра» – «це вид діяльності в умовах ситуацій, спрямованних на відтворення

спрямованних на відтворення та засвоєння суспільного досвіду, в якому

складається та вдосконалюється саме управління поведінкою» за Г. Селевком.
«Гра» – засiб фiзичного, розумового та морального виховання дiтей (педагогiчна енциклопедiя)

Поняття «гра»


Слайд 6 Етапи гри
Будь-яка гра включає 3

Етапи гри  Будь-яка гра включає 3 основні етапи:підготовчий (формулюється мета

основні етапи:
підготовчий (формулюється мета гри, відбирається навчальний зміст, розробляється

сценарій, готується обладнання, розподіляються ролі, проводиться інструктування тощо;
безпосереднє проведення гри;
узагальнення, аналіз результатів.


Слайд 7 Ігрові технології навчання відрізняються від інших технологій

Ігрові технології навчання відрізняються від інших технологій тим, що гра: добре

тим, що гра:
 
добре відома, звична й улюблена форма діяльності

для людини будь-якого віку
ефективний засіб активізації. У грі легше долаються труднощі, перешкоди, психологічні бар’єри;
мотиваційна за своєю природою (по відношенню до пізнавальної діяльності вона вимагає від учнів ініціативності, творчого підходу, уяви, цілеспрямованості);
багатофункціональна, її вплив на учня неможливо обмежити одним аспектом
переважно колективна, групова форма роботи, в основі якої знаходиться змагання. В якості суперника може бути як сам учень (переконання себе, покращення свого результату), так і інший;
має кінцевий результат. У грі учасник має отримати приз: матеріальний, моральний (грамота, широке оголошення результату, заохочення), психологічний (самoствердження, самооцінка);
має чітко поставлену мету й відповідний педагогічний результат (В. Кругликов, 1998)

Чим відрізняються ігрові технології


Слайд 8 Мотивація пізнавальної діяльності учнів
Результати моніторингу красномовно свідчать про

Мотивація пізнавальної діяльності учнівРезультати моніторингу красномовно свідчать про підвищення рівня мотивації

підвищення рівня мотивації навчальної діяльності учнів 4 класів на

уроках французької мови, покращення ставлення молодших школярів до предмета за рахунок впровадження у навчальний процес ігрових технологій.

Слайд 9

Гра на уроці
є цінним засобом виховання розумової активності

Гра на уроціє цінним засобом виховання розумової активності учнівактивізує психічні процесивикликає

учнів
активізує психічні процеси
викликає в учнів живий інтерес до процесу

пізнання

розвиває здібності і вміння учнів

допомагає зробити будь-який навчальний матеріал захоплюючим

викликає в учнів велике задоволення

створює радісний робочий настрій і добрий емоційний фон

полегшує процес засвоєння знань


Слайд 10 1. Правила гри повиннi бути простими, чiтко сформульованi,

1. Правила гри повиннi бути простими, чiтко сформульованi, доступними.2. Гра не

доступними.
2. Гра не дасть належного ефекту, якщо матерiал для

неї учням виготовляти складно.
3. При проведеннi гри повинен бути забезпечений контроль за її результатами
4. Для дiтей iгри будуть цiкавими тодi, коли кожен станить її учасником.
5.Легкi i важкi за змiстом iгри повиннi чергуватися
6. Рухомi iгри повиннi чередуватися iз спокiйними
7. Гру не слiд припиняти iзалишати не завершену.

Методика органiзацiї дидактичної гри


Слайд 11 Iндивiдуальна
Парна
Групова
Колективна

Форми роботи у процесi гри

Iндивiдуальна ПарнаГруповаКолективнаФорми роботи у процесi гри

Слайд 12 Iмiтацiйнi
Операцiйнi
Рольовi
Сюжетнi
Iгри – змагання


Моделi навчальної гри

IмiтацiйнiОперацiйнiРольовiСюжетнiIгри – змагання Моделi навчальної гри

Слайд 13 Ребус – це загадка, в якiй слово

Ребус – це загадка, в якiй слово чи фраза зображенi

чи фраза зображенi комбінацією фiгур, лiтер чи знакiв.




De

Chat – rat – de = charade.

Ребуси


Слайд 14 Iгри - руханки – це рухливi веселi вправи

Iгри - руханки – це рухливi веселi вправи , якi застосовуються

, якi застосовуються пiд час проведення занять, а також

довiльно протягом дня з метою профiлактики втомленостi учасникiв, для концентрацiї їх уваги, при змiнi виду дiяльностi, для створення сприятливої комфортної атмосфери в групi.



Iгри - руханки


Слайд 15 «Австралiйський дощ»
Педагог-тренер пропонує учасникам стати

«Австралiйський дощ»Педагог-тренер пропонує учасникам стати у коло.Iнструкцiя : «Чи

у коло.
Iнструкцiя : «Чи знаєте ви, що таке австралiйський

дощ?Нi?Тодi давайте разом послухаємо, який вiн. Зараз по колу ланцюжком ви будете передавати мої рухи. Як тiльки вони повернуться до мене, я передам наступнi. Слiдкуйте уважно!
В Австралiї пiднявся вiтер. (Педагог-тренер тре долонi)
Починає крапати дощ. (Клацання пальцями)
Дощ посилюється. (Почергове плескання долонями по грудях)
Починається справжня злива. (Плескання по стегнах)
А ось град - справжня буря. (Тупiт ногами)
Але щастя! Буря стихає. (Плескання по стегнах)
Дощ стихає. (Плескання долонями по грудях)
Рiдкi краплi падають на землю. (Клацання пальцями)
Тихий шелест вiтру. (Потирання долоней)
Сонце! (Руки догори).
До уваги ведучого!
Слiдкуйте за тим, щоб учасники були уважними i чiтко виконували iнструкцiю, тодi гра пройде цiкаво.


  • Имя файла: igrovі-tehnologії-yak-zasіb-pіdvishchennya-motivatsії-navchalnoї-dіyalnostі-uchnіv-na-urokah-frantsuzkoї-movi.pptx
  • Количество просмотров: 70
  • Количество скачиваний: 0