Что такое findslide.org?

FindSlide.org - это сайт презентаций, докладов, шаблонов в формате PowerPoint.


Для правообладателей

Обратная связь

Email: Нажмите что бы посмотреть 

Яндекс.Метрика

Презентация на тему Світоглядна культура і соціально-відповідальні погляди М.І. Туган-Барановського

Содержание

«Завдяки генію М.І. Туган-Барановського економічна наука в Росії була піднята на європейський рівень»  (М.Д. Кондратьєв)
СВІТОГЛЯДНА КУЛЬТУРА І СОЦІАЛЬНО-ВІДПОВІДАЛЬНІ ПОГЛЯДИ М. І. ТУГАН-БАРАНОВСЬКОГОЄвтушенко В. А. Секція 1. «Завдяки генію  М.І. Туган-Барановського економічна наука в Росії була піднята на «М.І. Туган-Барановський - найбільш видатний російський економіст»  (Й. А. Шумпетер) «Я відчув глибоку симпатію до школи вчених, серед яких Туган-Барановський був першим «Периодические промышленные кризисы» (1894)М.І. Туган-Барановський – фундатор теорії криз та економічної кон’юнктури: «Социальные основы  кооперации» (1916) М.І. Туган-Барановський – родоначальник сучасної теорії Цитування праць М.І. Туган-Барановського  (пошукова платформа Google Академія, 2011-2015 рр) Наукова проблематика М.І. Туган-Барановського  – історія політекономії– теорія паперових грошей– СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ  Економічна Соціальна			 Екологічна ІНСТИТУЦІЙНІ ФОРМИСОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІвиробництво якісної продукції та послуг,соціальні комунікації,благодійність, філантропія,розвиток та підтримка громад,волонтерська 2 періоди у наукових пошуках М.І. Туган-Барановського  – І період І період  (1890-1898 рр) М.І. Туган-Барановський: «Невже Ви вважаєте, що через ІІ період  (з 1898 р) «Русская фабрика в прошлом и настоящем» ІІ період  (з 1898 р) М.І. Туган-Барановський:«Марксизм відкидає необхідність етичного виправдання «Русская фабрика в  прошлом и настоящем» (1898)Заробітна плата робочихДитяча працяТривалість робочого «Основы политической  экономии» (1909)М. І. Туган-Барановський звернув увагу на необхідність саме «Основы политической  экономии» (1909)Проблема розробки методології наукового пізнання в соціальній сфері.Ідеал «Основы политической  экономии» (1909)М. І. Туган-Барановський пропонує побудувати систему етичної політичної «К лучшему будущему» (1912)Вчений звернув увагу на успішний розвиток різних форм кооперації «К лучшему будущему» (1912)«Якщо ідеал можна порівняти із зіркою, то наука відіграє «Социальные основы  кооперации» (1916) «З погляду сучасного соціального світогляду, який «Социальные основы  кооперации» (1916) «Існує тільки одне природнеправо людської особистості…- «Социальные основы  кооперации» (1916) «Соціальний ідеал вимагає цілком вільного суспільства. «Социальные основы  кооперации» (1916) «Ідеал кооперації, як і сучасного соціалізму, «Социальные основы  кооперации» (1916) «Соціальний компроміс, як би він не «Социализм как положительное учение» (1917) «Сучасне суспільство ні найменшим чином не «Социализм как положительное учение» (1917) «Робітник не самоціль, а засіб - «Социализм как положительное учение» (1917) «Необхідно визнати ідею рівноцінності людської особистості «Социализм как положительное учение» (1917) «Соціальним ідеалом є не соціальна рівність, «Социализм как положительное учение» (1917) «Щоб запобігти придушення особистості суспільством, в «Социализм как положительное учение» (1917) «Але…соціалістична держава не усуне одноосібне виробництво. «Социализм как положительное учение» (1917) «Одним з основних завдань соціалізму буде «Социализм как положительное учение» (1917) «Соціалізм зробить освіту в рівній мірі «Социализм как положительное учение» (1917) «Інтерес до пізнання та естетичної діяльності, Наукове прогнозування  М.І. Туган-Барановського М.Д. Кондратьєв (1923): прогнози М.І. були «дивні Наукове прогнозування  М.І. Туган-Барановського «У непідготовленому соціальному середовищі соціалізм, замість того Яким чином М.І. Туган-Барановський  став економістом ?«Читайте його твори…Ви побачите душу, М.І. ТУГАН-БАРАНОВСЬКИЙ  100 ВЕЛИКИХ УКРАЇНЦІВПРОВІДНИКИ ДУХОВНОСТІ В УКРАЇНІ ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!v.a.evtushenko@karazin.ua
Слайды презентации

Слайд 2 «Завдяки генію М.І. Туган-Барановського економічна наука в Росії

«Завдяки генію М.І. Туган-Барановського економічна наука в Росії була піднята на європейський рівень»  (М.Д. Кондратьєв)

була піднята на європейський рівень»  
(М.Д. Кондратьєв)


Слайд 3 «М.І. Туган-Барановський - найбільш видатний російський економіст»  
(Й.

«М.І. Туган-Барановський - найбільш видатний російський економіст»  (Й. А. Шумпетер)

А. Шумпетер)


Слайд 4 «Я відчув глибоку симпатію до школи вчених, серед

«Я відчув глибоку симпатію до школи вчених, серед яких Туган-Барановський був

яких Туган-Барановський був першим і найбільш оригінальним, особливо завдяки

формі, в яку він сам огорнув свою теорію»  

(Д. М. Кейнс)


Слайд 5 «Периодические промышленные кризисы» (1894)
М.І. Туган-Барановський
– фундатор теорії

«Периодические промышленные кризисы» (1894)М.І. Туган-Барановський – фундатор теорії криз та економічної

криз
та економічної
кон’юнктури: вперше у
світі розробив вчення


про закономірність
циклічності економічної динаміки

Слайд 6 «Социальные основы кооперации» (1916)
М.І. Туган-Барановський
– родоначальник
сучасної

«Социальные основы кооперации» (1916) М.І. Туган-Барановський – родоначальник сучасної теорії

теорії
кооперації –
типи кооперативів:
споживчі, виробничі, кредитні


Слайд 7 Цитування праць М.І. Туган-Барановського (пошукова платформа Google Академія,

Цитування праць М.І. Туган-Барановського (пошукова платформа Google Академія, 2011-2015 рр)

2011-2015 рр)


Слайд 8 Наукова проблематика М.І. Туган-Барановського
– історія політекономії
– теорія паперових

Наукова проблематика М.І. Туган-Барановського – історія політекономії– теорія паперових грошей–

грошей
– теорія вартості і цінності
– виробництво і розподіл благ

устрій майбутнього суспільства
– етичний соціалізм
– морально-етичні фактори в економіці


Слайд 9 СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
 Економічна





Соціальна Екологічна


СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ  Економічна Соціальна			 Екологічна

Слайд 10 ІНСТИТУЦІЙНІ ФОРМИ
СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ


виробництво якісної продукції та послуг,
соціальні комунікації,
благодійність,

ІНСТИТУЦІЙНІ ФОРМИСОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІвиробництво якісної продукції та послуг,соціальні комунікації,благодійність, філантропія,розвиток та підтримка

філантропія,
розвиток та підтримка громад,
волонтерська діяльність в інтересах суспільства,
створення безпечних

і привабливих умов праці,
захист соціальних і трудових прав людини,
дотримання вимог законодавства,
впровадження програм професійного розвитку персоналу,
захист прав споживачів,
захист навколишнього середовища і т.д.

Слайд 11 2 періоди у наукових пошуках М.І. Туган-Барановського
– І

2 періоди у наукових пошуках М.І. Туган-Барановського – І період

період – 1890-1898 рр –
«марксистський»
(«Учение о предельной
полезности» (1890)

ІІ період – з 1898 р –
критика вчення Маркса

Слайд 12 І період (1890-1898 рр)
М.І. Туган-Барановський:

«Невже Ви

І період (1890-1898 рр) М.І. Туган-Барановський: «Невже Ви вважаєте, що через

вважаєте,
що через 30 років у Європі
буде існувати

приватна
власність? Звісно, ні.
Пролетаріат все це зміте!»
(А.Тиркова-Вільямс:
«На шляху до свободи»)


Слайд 13 ІІ період (з 1898 р)
«Русская фабрика в

ІІ період (з 1898 р) «Русская фабрика в прошлом и настоящем»


прошлом и настоящем»
(1898)

Пошук досконалої моделі суспільного устрою
Проблеми досягнення

соціального ідеалу


Слайд 14 ІІ період (з 1898 р)
М.І. Туган-Барановський:
«Марксизм відкидає

ІІ період (з 1898 р) М.І. Туган-Барановський:«Марксизм відкидає необхідність етичного виправдання


необхідність етичного
виправдання соціалізму.
Ставить на місце моралі класовий

інтерес…» (1909)
(Д.М. Туган-Барановський:
«Біографічний нарис»)


Слайд 15 «Русская фабрика в прошлом и настоящем» (1898)
Заробітна плата

«Русская фабрика в прошлом и настоящем» (1898)Заробітна плата робочихДитяча працяТривалість робочого

робочих
Дитяча праця
Тривалість робочого дня
Умови й охорона праці
Ефективність найманої

праці


Слайд 16 «Основы политической экономии» (1909)
М. І. Туган-Барановський
звернув увагу

«Основы политической экономии» (1909)М. І. Туган-Барановський звернув увагу на необхідність саме

на
необхідність саме
соціальної, а не політичної спрямованості економічного

розвитку шляхом посилення соціальної політики через гармонізацію диференційованих страт суспільства

Слайд 17 «Основы политической экономии» (1909)
Проблема розробки
методології наукового
пізнання

«Основы политической экономии» (1909)Проблема розробки методології наукового пізнання в соціальній сфері.Ідеал

в соціальній
сфері.
Ідеал розвитку економічної теорії
М. І. Туган-Барановський

вбачав у гармонійному з'єднанні «соціальної практики із соціальною теорією»

Слайд 18 «Основы политической экономии» (1909)
М. І. Туган-Барановський
пропонує побудувати

«Основы политической экономии» (1909)М. І. Туган-Барановський пропонує побудувати систему етичної політичної


систему етичної
політичної економії,
взявши за основу
ідею верховної

цінності
людської особистості

Слайд 19 «К лучшему будущему» (1912)
Вчений звернув увагу
на успішний

«К лучшему будущему» (1912)Вчений звернув увагу на успішний розвиток різних форм

розвиток
різних форм кооперації в
Скандинавії (у Швеції), яке

забезпечило високий рівень зайнятості, соціальної та господарської взаємодопомоги населення - «загальнонаціональної економічної солідарності»

Слайд 20 «К лучшему будущему» (1912)

«Якщо ідеал можна
порівняти із

«К лучшему будущему» (1912)«Якщо ідеал можна порівняти із зіркою, то наука

зіркою, то наука відіграє роль ліхтаря...
І ідеал, і

наука в рівній мірі необхідні для життя.
Ідеал дає нам верховні цілі нашої діяльності; наука вказує засоби для здійснення цих цілей»
(М.І. Туган-Барановський)


Слайд 21 «Социальные основы кооперации» (1916)
«З погляду сучасного
соціального світогляду,

«Социальные основы кооперации» (1916) «З погляду сучасного соціального світогляду, який


який визнав людську
особистість найвищою
цінністю світу, абсолютною метою

в собі, тільки свобода особистості і може бути визнана вищим соціальним ідеалом.
(М.І. Туган-Барановський)


Слайд 22 «Социальные основы кооперации» (1916)
«Існує тільки одне природне
право людської

«Социальные основы кооперации» (1916) «Існує тільки одне природнеправо людської особистості…-

особистості…-
право кожної людини на
свободу, незалежність


від волі іншої людини.
Всі інші права … суть наслідок основного і єдиного, первісного природного права»
(М.І. Туган-Барановський)


Слайд 23 «Социальные основы кооперации» (1916)
«Соціальний ідеал
вимагає цілком вільного

«Социальные основы кооперации» (1916) «Соціальний ідеал вимагає цілком вільного суспільства.


суспільства. Але…
цілком вільне суспільство
не є суспільство, позбавлене організації…»
(М.І.

Туган-Барановський)


Слайд 24 «Социальные основы кооперации» (1916)
«Ідеал кооперації,
як і сучасного

«Социальные основы кооперации» (1916) «Ідеал кооперації, як і сучасного соціалізму,

соціалізму,
є позакласовий ідеал,
суспільство, яке не знає соціальної

експлуатації»
(М.І. Туган-Барановський)


Слайд 25 «Социальные основы кооперации» (1916)
«Соціальний компроміс,
як би він

«Социальные основы кооперации» (1916) «Соціальний компроміс, як би він не

не був
необхідний і практично
доцільний, ніколи не
стане

ідеалом. Навпаки, ідеал завжди є сам по собі чимось вартим поза і вище всіляких компромісів»
(М.І. Туган-Барановський)


Слайд 26 «Социализм как положительное учение» (1917)
«Сучасне суспільство ні
найменшим

«Социализм как положительное учение» (1917) «Сучасне суспільство ні найменшим чином

чином не
грунтується на суспільному
договорі. Окрема людська
особистість повинна


прийняти лад того суспільства, в якому випадковістю народження вона примушена жити...»
(М.І. Туган-Барановський)


Слайд 27 «Социализм как положительное учение» (1917)
«Робітник не самоціль, а

«Социализм как положительное учение» (1917) «Робітник не самоціль, а засіб


засіб - така основна точка
зору капіталізму. Навпаки,
при

пануванні соціалізму
працююча людина стає
самоціллю. Інтереси працюючої людини набувають вирішального характеру при побудові системи суспільного господарства»
(М.І. Туган-Барановський)


Слайд 28 «Социализм как положительное учение» (1917)
«Необхідно визнати ідею
рівноцінності

«Социализм как положительное учение» (1917) «Необхідно визнати ідею рівноцінності людської

людської
особистості основною
етичною ідеєю сучасного соціалізму...»
(М.І. Туган-Барановський)


Слайд 29 «Социализм как положительное учение» (1917)
«Соціальним ідеалом є не

«Социализм как положительное учение» (1917) «Соціальним ідеалом є не соціальна


соціальна рівність, а
соціальна свобода.
Суспільство абсолютно
вільних людей

- кінцева
мета суспільного прогресу. З погляду цього соціального ідеалу і повинні оцінюватись різні типи… суспільства»
(М.І. Туган-Барановський)


Слайд 30 «Социализм как положительное учение» (1917)
«Щоб запобігти придушення особистості

«Социализм как положительное учение» (1917) «Щоб запобігти придушення особистості суспільством,

суспільством, в соціалістичній державі
вкрай важливо залишити
відкритим шлях

до…
вільних господарських організацій. Такими вільними організаціями в …суспільстві є трудові кооперативи різних типів»
(М.І. Туган-Барановський)


Слайд 31 «Социализм как положительное учение» (1917)
«Але…соціалістична
держава не усуне

«Социализм как положительное учение» (1917) «Але…соціалістична держава не усуне одноосібне

одноосібне виробництво. Навпаки,
соціалізм повинен надати
кожному повну свободу


працювати одноосібно або в загальній групі, … за умови, щоб не відбувалося непродуктивної розтрати суспільних засобів виробництва»
(М.І. Туган-Барановський)


Слайд 32 «Социализм как положительное учение» (1917)
«Одним з основних завдань

«Социализм как положительное учение» (1917) «Одним з основних завдань соціалізму

соціалізму буде скорочення тривалості робочого дня і
збільшення привабливості


праці… Соціалізм повинен докорінно змінити суб'єктивну забарвлення господарського праці - внести в нього елементи задоволення і навіть насолоди»
(М.І. Туган-Барановський)


Слайд 33 «Социализм как положительное учение» (1917)
«Соціалізм зробить освіту
в

«Социализм как положительное учение» (1917) «Соціалізм зробить освіту в рівній

рівній мірі доступним всім,
і цим самим у багато разів


помножить число людей,
що застосовують на користь суспільства свої таланти»
(М.І. Туган-Барановський)


Слайд 34 «Социализм как положительное учение» (1917)
«Інтерес до пізнання
та

«Социализм как положительное учение» (1917) «Інтерес до пізнання та естетичної

естетичної діяльності,
моральному та релігійному піднесенню людства зросте в

надзвичайних розмірах і
заповнить собою все життя людей, що піднімуться над рівнем посередності»
(М.І. Туган-Барановський)


Слайд 35 Наукове прогнозування М.І. Туган-Барановського
М.Д. Кондратьєв (1923):
прогнози

Наукове прогнозування М.І. Туган-Барановського М.Д. Кондратьєв (1923): прогнози М.І. були «дивні

М.І. були
«дивні і своєрідні»

М.І. Туган-Барановський (1899-1902): криза у

російській промисловості та початок І світової війни

Слайд 36 Наукове прогнозування М.І. Туган-Барановського
«У непідготовленому
соціальному середовищі

Наукове прогнозування М.І. Туган-Барановського «У непідготовленому соціальному середовищі соціалізм, замість того


соціалізм, замість того щоб
стати цариною свободи та загального добробуту,

має стати цариною рабства та загальних злиднів»
(М.І. Туган-Барановський)

Слайд 37 Яким чином М.І. Туган-Барановський став економістом ?

«Читайте його твори…Ви

Яким чином М.І. Туган-Барановський став економістом ?«Читайте його твори…Ви побачите душу,

побачите душу, незатьмарену скептицизмом, приємлющу життя… та переповнену незламною

вірою у силу і торжество добра»
(Д.М. Овсянико-Куліковський)

Слайд 38 М.І. ТУГАН-БАРАНОВСЬКИЙ
100 ВЕЛИКИХ УКРАЇНЦІВ

ПРОВІДНИКИ ДУХОВНОСТІ В УКРАЇНІ

М.І. ТУГАН-БАРАНОВСЬКИЙ 100 ВЕЛИКИХ УКРАЇНЦІВПРОВІДНИКИ ДУХОВНОСТІ В УКРАЇНІ

  • Имя файла: svіtoglyadna-kultura-і-sotsіalno-vіdpovіdalnі-poglyadi-mІ-tugan-baranovskogo.pptx
  • Количество просмотров: 82
  • Количество скачиваний: 0