Что такое findslide.org?

FindSlide.org - это сайт презентаций, докладов, шаблонов в формате PowerPoint.


Для правообладателей

Обратная связь

Email: Нажмите что бы посмотреть 

Яндекс.Метрика

Презентация на тему Німецька класична філософія

Содержание

Іммануїл Кант1724 – 1804 рр.“Дві речі наповнюють мою душу все новим подивом і зростаючим благоговінням :зоряне небо наді мноюі моральний закон у мені”“Май відвагу користуватися власним розумом!”(“Що таке Просвітництво?”)
Німецька  класична філософія Іммануїл Кант1724 – 1804 рр.“Дві речі наповнюють мою душу все новим подивом Докритичний період (Лейбніц, Вольф, Ньютон)Юм – пробудження від “догматичного сну”Критичний період“Критика чистого “Критика чистого розуму”“Усі інтереси мого розуму ... об’єднуються в наступних трьох питаннях:Що Що я можу знати?“Критика чистого розуму” “Пролегомени до кожної майбутньої метафізики, яка може постати як наука” Що я можу знати?Універсальні апріорні (переддосвідні) формичуттєвого сприйняття Антиномії чистого (теоретичного) розуму – обмеженість/безмежність Всесвіту у часі й просторі– існування/неіснування Як я повинен чинити?“Основи метафізики моральності” “Критика практичного розуму”Автономна мораль: 				незалежність моральних Категоричний імператив – 		безумовний обов’язок, вимога морального законуДій тільки відповідно до принципу, Розрізнення моральних та легальних вчинків	Моральні вчинки – вчинки які 		1) відповідають моральному На що я можу сподіватися?“Критика практичного розуму”“Релігія в межах самого розуму” Спростування Суб’єктивний ідеалізм“Я”Об’єктивний ідеалізм Георг Вільгельм Фрідріх Гегель1770 – 1831 рр.Абсолютний ідеалізмСвіт – це саморозгортання-саморозвиток Абсолютного Людвіг Фейєрбах1804 – 1872 рр.АнтропологіяВ центрі уваги – людина як чуттєва істота“Християнство
Слайды презентации

Слайд 2 Іммануїл Кант
1724 – 1804 рр.
“Дві речі наповнюють мою

Іммануїл Кант1724 – 1804 рр.“Дві речі наповнюють мою душу все новим

душу все новим подивом
і зростаючим благоговінням :
зоряне небо

наді мною
і моральний закон у мені”

“Май відвагу користуватися власним розумом!”
(“Що таке Просвітництво?”)


Слайд 3 Докритичний період (Лейбніц, Вольф, Ньютон)

Юм – пробудження від

Докритичний період (Лейбніц, Вольф, Ньютон)Юм – пробудження від “догматичного сну”Критичний період“Критика

“догматичного сну”

Критичний період
“Критика чистого розуму”

– теорія пізнання
“Критика практичного розуму” – етична теорія
“Критика здатності судження” – теорія естетики

Слайд 4 “Критика чистого розуму”
“Усі інтереси мого розуму ... об’єднуються

“Критика чистого розуму”“Усі інтереси мого розуму ... об’єднуються в наступних трьох

в наступних трьох питаннях:
Що я можу знати?

теорія пізнання
Як я повинен чинити? етична теорія
На що я можу сподіватися?” філософія релігії


“Антропологія з прагматичної точки зору”
Що таке людина?

Слайд 5 Що я можу знати?

“Критика чистого розуму”

“Пролегомени до

Що я можу знати?“Критика чистого розуму” “Пролегомени до кожної майбутньої метафізики, яка може постати як наука”

кожної майбутньої метафізики,
яка може постати як наука”



Слайд 6 Що я можу знати?


Універсальні апріорні (переддосвідні) форми
чуттєвого сприйняття

Що я можу знати?Універсальні апріорні (переддосвідні) формичуттєвого сприйняття   та

та

розсудку
час, простір 12 категорій

Кількості Якості Відношення Модальності

єдність реальність субстанція і можливість і
властивість неможливість

множинність заперечення причина і існування і
наслідок неіснування

цілість обмеження взаємодія необхідність і
випадковість

річ-у-собі (ноумен) явище (феномен)


Слайд 7 Антиномії чистого (теоретичного) розуму

– обмеженість/безмежність Всесвіту
у

Антиномії чистого (теоретичного) розуму – обмеженість/безмежність Всесвіту у часі й просторі–

часі й просторі

– існування/неіснування свободи
як джерела причинності
понад

причинність за законами природи

– існування/неіснування Бога
як абсолютно необхідної сутності, причини Всесвіту

Слайд 8 Як я повинен чинити?

“Основи метафізики моральності”
“Критика практичного

Як я повинен чинити?“Основи метафізики моральності” “Критика практичного розуму”Автономна мораль: 				незалежність

розуму”

Автономна мораль:
незалежність моральних принципів
від позаморальних міркувань та

підстав
(особистої користі, задоволень,
бажань, почуттів, вимог суспільства тощо)

Моральність має керуватися
лише повагою до морального закону

Практичний розум –
автономна здатність морального судження,
сприйняття морального закону
(≈ совість)

Слайд 9 Категоричний імператив –
безумовний обов’язок, вимога морального закону


Дій

Категоричний імператив – 		безумовний обов’язок, вимога морального законуДій тільки відповідно до

тільки відповідно до принципу,
корячись якому ти можеш водночас

прагнути,
щоб він став загальним законом.


Чини так, щоб у твоїх вчинках
людство в особі кожного індивіда
завжди виступало як мета, а не як засіб.

Слайд 10 Розрізнення моральних та легальних вчинків

Моральні вчинки – вчинки

Розрізнення моральних та легальних вчинків	Моральні вчинки – вчинки які 		1) відповідають

які
1) відповідають моральному закону
та
2) керуються моральною мотивацією
(повагою

до морального закону)

Легальні вчинки – вчинки які
1) відповідають моральному закону
але
2) керуються неморальною мотивацією
(уникнення покарань, сподівання винагороди,
пекло, рай)

Слайд 11 На що я можу сподіватися?

“Критика практичного розуму”
“Релігія в

На що я можу сподіватися?“Критика практичного розуму”“Релігія в межах самого розуму”

межах самого розуму”

Спростування “доказів” існування Бога

Моральність первинна –

релігія вторинна

Існування свободи, безсмертя душі та існування Бога – постулати чистого практичного розуму

Постулат чистого практичного розуму –
“теоретичне, але, як таке, недоказове положення, оскільки воно невід’ємно притаманне
практичному закону, a priori безумовно чинному”

Слайд 12 Суб’єктивний ідеалізм
“Я”
Об’єктивний ідеалізм

Суб’єктивний ідеалізм“Я”Об’єктивний ідеалізм

Слайд 13 Георг Вільгельм Фрідріх Гегель
1770 – 1831 рр.
Абсолютний ідеалізм

Світ

Георг Вільгельм Фрідріх Гегель1770 – 1831 рр.Абсолютний ідеалізмСвіт – це саморозгортання-саморозвиток

– це саморозгортання-саморозвиток Абсолютного Розуму (Абсолютної Ідеї, Абсолютного Духа)

Діалектика

як вчення про єдність протилежностей

теза – антитеза – синтез

“Усе дійсне – розумне; усе розумне – дійсне”


  • Имя файла: nіmetska-klasichna-fіlosofіya.pptx
  • Количество просмотров: 130
  • Количество скачиваний: 0
- Предыдущая Dekalog e-learning
Следующая - Lorem Ipsum Dolor